I'm feeling rough, I'm feeling raw, I'm in the prime of my life.



Lyssna på den här fantastiska covern. Jónsi och MGMT kan väll knappast bli fel?


Nu har jag lov. hiho!
En del av gårdagen spenderades med Henrietta och Unni. Henry & jag sjöng vårkonsert09-låtar för änderna vid svartån. Det uppskattades nog. Sen åt vi på Java med unni, och henrietta kastade smör på mig! taskigt.

Nu har jag skrivit ut min Paolo biljett och köpt en Kent biljett dessutom till på tisdag. Kommer nog bli kul, kan dock inte så många låtar. Men nånstans ska man väll börja.

Och om några timmar ska jag se på film och äta konstig mat med my partners in crime <3

Kommentarer
Postat av: edvin

orginalet är bättre :D

2010-03-29 @ 12:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0