I WASH MY MOUTH WITH SOAP BEFORE I GO

Mitt huvud har rundgång nu! Efter mitt glädjeutbrott kom huvudvärken som värsta partypoopern och tog ner feststämningen några grader.. Men jag är glaaaad!!

Dagen började kul med att vi fick en ny låt på Ensemblen. Losing You med Dead By April! ha ha. Det började som en kul grej, men blev blodigt allvar när vi kom på att Unni är expert på att screama! Kolla bara in hennes band. Det kommer bli askul, inte för att jag gillar låten för fem öre, men det kommer bli roligt att spela den hiho! jag ska spela bas.

Efter skolan åkte jag och Lisa till Världsbutiken på stan där vi fick en introduktion :) Vi ska börja arbeta där ideellt! Det kommer nog bli askul, är taggad som en gris.

När jag kom hem fick jag TVÅ glädjebesked på en gång :D Muse spelar i Stockholm 21 juli och Mando Diao spelar i Stockholm 4 juni! mamma mia, en lång och jobbig dag med många guldklimpar <3


jag saknar detta


Kommentarer
Postat av: edvin

höhö grymt med reklam (Y) :)

2010-03-26 @ 23:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0