I wanna be your dog

Stevie Wonder och Iggy Pop är mitt enda sällskap denna systra onsdag. Sista dagen på lovet. Fy tusan! Jag är inte redo att gå tillbaka till skolan än. Fasst på ett sätt ska det bli skönt. Då får man in rutinerna igen. Vänder tillbaka dygnet. Och så har man ju helgerna på sig att leva lite. (och det är ju inte jättelång tid kvar till nästa lov, känner på mig att tiden kommer flyga fram)

Jag fyller år om 24 dagar, då blir jag 18år :D Det är en stor dag som en viss man sa till mig för sex dagar sen. Och då kommer jag kanske åka till Litauen med några brudar från samprogrammet i sammarbete med Röda Korset. kommer nog bli kul!

Igår var förresten Cajsa och Sofia här. Paj, chips, film, paradise hotel (som faktiskt var sjukt spännande), youtube, och så somnade vi runt klockan 4 på morgonen. Det var en bra dag :)


Kommentarer
Postat av: frida

When I said I wanted to be your dog, I wasn't coming on to you, I just wanted to lick your face, lick those raindrops from the rainy days :)

(Lekman <3)

2010-01-07 @ 15:25:28
URL: http://frenger.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0