HEY SANTA, WHY DON'T WE TALK ABOUT IT? WORK IT OUT.

Julafton har kommit och gått.
Det var en fin jul. Det blir ju aldrig som när man var liten men det var mysigt!
Runt elva på förmiddagen kom mormor, göte, pappa och morfar och vi öppnade lite paket. Vid tre kom vi hem till min moster i Kumla där det väntade lite släkt. Kvällen bestog av klappar, mat och sällskapspel. Fint.





Jag fick bland annat en biljett till Håkan Hellström i Conventum i mars och ett par Dr Martens.

I år hade jag bara köpt julklappar till sandra, mamma och pappa. Det räcker. Jag tycker inte att man ska behöva köpa så mycket. Det är bättre att visa sin uppskattning på annat sätt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0