22.

DAGENS BEJB DAG 22.

Orlando Weeks

Den här bejben har jag längtat efter att få "visa". Väntan har varit olidlig. Sångaren i The Maccabees, Orlando Weeks. (Okej, ta bort örhänget så blir allt perfekt). Jag kommer aldrig glömma deras spelning på Leedsfestivalen och hur jävla glad jag var. Det var perfekt! Han var perfekt! haha. Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är, men det ÄR definitivt någonting. kanske hans uppsyn eller vad man ska säga. Att han känns barnslig men samtidigt manlig. Det är fint.


Kommentarer
Postat av: xoxo

Håller med, bort med örhänget and he's perfect! Stört fin var han i Leedssss

2010-12-22 @ 12:42:01
Postat av: xoxo

(sen skadar ju inte hans dialekt/accent heller)

2010-12-22 @ 12:43:09
Postat av: MANDO

Han är ju dock inte den snyggaste i Maccabees, kommer typ på tredje plats :P Men lite söt är han :)

De var störtgrymma på Leeds. Jobbigt läge, känns nästan som att det inte har funnits riktigt, att vi verkligen har sett dom!

2010-12-22 @ 18:41:22
URL: http://whatmandiedidnext.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0