Steppin' to the bad side

Nu är konsertveckan och alla konserter slut. Jag älskar vårkonserten <3
Jag tycker att det var bättre förra året men det blev endå en riktigt fin konsert.

Och efter en vecka älskar jag alla låtar.. typ.. kanske inte vokens låt.

Mitt Gullbergs Kaj Paradis
This one's for you
All I do
Crazy in love
Wind
Toxic
Ser jag tjock ut i den här?
Samson
Untouched
I Seraillets have
Get on the floor
Uninvited
Baby goodbye

Why don't you love me
Kiss from a rose
And I found this boy
Spanish joint
Är det min tur nu?
Stricken
Erghed diedo
Álbus Adpóus Ála
Steppin' to the bad side
Stand

Kommentarer
Postat av: edvin

äsch våran var väl med bra ;)

2010-04-17 @ 23:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0