This Is It

Nu är jag hemkommen efter en kväll av Michael Jackson. Jag såg This Is It. Jag tycker först och främst att det är en sjukt dålig idé som bara går ut på att tjäna pengar på Michaels död, men jag älskade ändå filmen. Jag är ingen gråtare men det var svårt att hålla tårarna borta när jag såg honom dansa runt på scenen och skämta med ljudteknikerna. Allra svårast var det när dom spelade Jackson 5-medleyt. Dom spelade det nästan exakt likadant som på Bad-turnén 1988. Min dröm. Det och Dirty Diana. Det har jag drömt om sedan jag var 9 år.

En till grej som får mig att vilja slita ut hjärtat ur kroppen var att mamma i princip hade lovat att om han genomförde de första konserterna och om allt gick bra så skulle vi åka till London och se honom i december/januari. FAN MICHAEL!! VAR DU TVUNGEN ATT DÖ??

mitt favorit MJ-klipp!


Kommentarer
Postat av: hanna

han ville inte dö.

2009-11-01 @ 15:59:57
URL: http://rothis.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo jag vet karin ;) men lät lite brutalt som att han tog livet av sig typ haha.



men nej det är synd att han inte finns mer. är det som folk säger, att läkaren tog död på han. så ska jag ta död på den där läkaren!!!!

2009-11-01 @ 20:44:50
URL: http://rothis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0