we need pills to sleep at night

jag vill att mamma ska komma hem :( jag har haft äcklig smak i munnen hela dagen och alla har varit sura och dummiga :( hehe nä. inte riktigt men. Sandra kommer hem ikväll iallafall! vi ska se Idol som alla andra svenskar och äta chips eller nåt annat onyttigt <3

Igår tog jag svinissprutan! Jag och Moa köade i 2,5 jävla timmar innan vi fick den. Det var läskigt. Men om man tänkte fina tankar gick det bra :D Idag har jag JÄTTEont i min arm, och det blir bara värre och värre. oh crap. men det är smällar man får ta.
Jag och Lisa besökte Karolinska Läroverket på eftermiddagen. kul


(jag gillar den här bilden även fasst jag inte gillar katter)


Kommentarer
Postat av: Harri

Ibland får man skylla sig själv om man har dålig smak i munnen du ! Det är en sanning utan modifikation, hihi

2009-11-21 @ 09:56:54
URL: http://thyresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0