I hope that no one ever leaves, 'cause I don't wanna be alone with me

I morse försov jag mig 1½ timme :O oh lord.
Sen hade jag lektioner, bland annat veckans jobbigaste: klassråd. cepe-klass.
Sen åkte jag upp till stan och träffade Moa vid ÖREBRO SLOTT (hehe). Vi fikade på Hälls och skrev brev till Mike Evans :D askul brev. han kommer bli asglad. ohyeah! Imorgon ska jag ta svinsprutan :O En tjej i min paralellklass mådde jättedåligt idag pga sprutan som hon tog igår :S Menmen... jag får hoppas på det bästa. På fredag ska jag till karro efter skolan hihii! det ska bli sköjj. Och så kommer mamma hem på lördag :)) hoppas hon har en present till mig, och inte en crappy toblerone som förra gången hon var borta :( eller oj, vad bortskämd jag låter nu! hehe.



Dagens Låt: Here Comes The Anxiety - The Wombats

Kommentarer
Postat av: Moa

örebro slott hahaha så spännande! och brevet kommer bli succé hos our lovers! :D

2009-11-18 @ 21:00:19
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0