Please common back to me, I'm lonely as can be

Skolan kan dööö.

Jag bloggade inte igår :P kände mig inte så inspirerad :P hehe.
Men nu lite nyheter! Jag var hästvakt igår. Inte så groundbreaking news kanske men det var inte nyheten jag syftade på :D haha. Min syster mönstrade igår i Göteborg. Hon kom in! :D så nu har hon 2 veckor på sig att bestämma om hon vill tillbringa ett år på Beridna Högvakten i stockholm. Isåfall så kommer hon förmodligen få vara med i paraden på Viktorias och Daniels bröllop :D ganska sjukt om ni frågar mig! Och en till sjuk sak: Sandra väger 65 kg och hon lyckas lyfta 57 kg :O:O det är ju... 8 kg mindre än vad hon väger :O
Hon och jag är ganska olika. Hoho ohja

Igår såg jag sammandraget av Oscarsgalan också! åååh så fint det var! jag var nära till tårar hur många gånger som hellst :D haha. Speciellt när Heath vann.. <3 Kate & Sean var väääldigt värda sina priser!

Skolan idag: Vi hade det roligaste klassrådet hittills :D Nästa onsdag ska det nämligen vara en aktivitetsdag för ettorna på grisbergska och temat är oscarsgalan (passande mhm) :D Vi skulle bestämma hur våran klass skulle vara klädda. Kravet var att man skulle klä sig efter en film som har varit nominerad till en oscar nån gång :P Titanic! HAHA våran klass valde titanic :D Jag röstade på Brokeback Mountain.. Vi ska iallafall gå runt i skolan med en stor båt. Vi har väldigt fina roller också. Jack, Rose, Kaptenen, Isberget, En skorsten, Orkestern, Överklassen & Underklassen :D jag är med i orkestern! I början trodde jag bara att vi skulle glida runt lite och jag skulle låtsas spela fiol eller nåt men så tyckte dom att vi skulle spela "My heart will go on" på riktigt! jag ska spela munspel x) hoho det kommer verkligen bli en upplevelse.

Efter skolan åkte jag upp till stan för att köpa Franz Ferdinand biljett tillsammans med Linnea!
En dålig och en bra nyhet.
Dålig: Det fanns inga ståplatser kvar...
Bra: Tanten vi ska bo hos har en snygg son i 19-års åldern *längtar*

Nu ska jag plugga.. sen ska jag glo lite på popcirkus!

George Harrison <3<3<3 åååh varför var du tvungen att dö? :'(
Världens vackraste man firar sin födelsedag nån gång i veckan

I Need You

Kommentarer
Postat av: bella

waaaah, är ståplatserna slut?! gaaad! inte alls lika kul att sitta ner ju! :-( vi har inte heller bokat ännu, skulle göra det när studiebidraget kom...men fränt att din syrra kom in! är det den där stora trumhästen som ingår i beridna högvakten? :P

2009-02-25 @ 21:33:45
URL: http://ballabellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0