Tomorrow I'll Die

Den här håten har jag haft på hjärnan hela dagen. precis som alla anda i klassen :P heheh
Den är väll inte superbra men.. Vokalensembeln sjöng den på konserten i lördags.


Förut pratade jag och Moa om att vi kanske ska dö imorgon. (haha) Och så kom jag på att stycket jag har haft på hjärnan hela dagen går såhär: "Tomorrow I'll Die". :S scaaaarryy! oh yes, men jag kommer inte dö! Jag kommer inte tillåta mig själv att dö innan  jag har kramat Gustaf :) hihi. Petter stog brevid honom på Way Out West. *suck*

Dager har för övrigt varit.. händelselös :P jag har gått runt som i en dimma. Jag har varken varit jätteglad eller sur, naturell helt enkelt ;) Snart måste jag plugga lite geografi.
Första lektionen bestog av att två treor informerade oss om deras projektarbete och visade bilder och sånt. Det var intressant, dom hade varit i Gambia och forskat (eller vad man ska kalla det) om könsstympning.

HAHA juste. Våran mycket roliga (eh... nej) svenskalärare pratade med oss om olika uppsatser idag. Jag fick tillbaka min julhistoria där jag hade skrivit om när jag och Moa var hemma hos Björn och träffade Gustaf i trappuppgången. Men när vi gick in i hissen skrev Gustaf ett sms och tittade sig inte för så han gick in i typ.. dörrkarmen :P och svimmade.
Som kommentar hade Gunnar skrivit:

"Nu vet du varför din lärare inte
har någon egen mobil.
Han är alldeles för lång!"


Mihuu, nu är det bara 6 dagar kvar till signeringen :D:D <3
På onsdag ska jag titta på popcirkus (på teve..) och på torsdag blir det Gustisteve.
På fredag släpps Give Me Fire!


KARIN

Kommentarer
Postat av: Moa

:D:D:D:D taggad

2009-02-09 @ 21:41:02
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Frida

hoho, läskigt med låten, du får väl stanna hemma imorrn^^



jag längtar till fredag! :D

2009-02-09 @ 22:05:28
URL: http://frenger.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0