now its quiet and I can hear you sing, "my little fish don't cry"

"HAHAHA JAG DÖÖÖÖR! MEN GUUUD! SHIT, ÄR HAN MED PÅ ALLA KORT?? NÄ VAD SÖT! UUH VAD FUL!! HAHA JAG DÖÖÖÖÖR!!" - så lät jag i ungefär en kvart när jag kollade igenom gymnasiekatalogen som kom idag. Ignorerar man mig så är den kul att titta i :D haha.

Jag läste upp texten till Autumn med Paolo Nutini på engelskan idag. Vi hade asmysigt med "poetryslam" och scones med marmelad och te! brittiskt så det sjunger om det <3 

Och nu har jag äntligen pallrat mig iväg till syon så att jag kan få iv-val nästa år istället för ljudteknik och gemu i år :) happygirl

Imorgon är det luciatåg och karrobesök för hela slanten.


Kommentarer
Postat av: hanna

Haha har inte hunnit titta i katalogen än men jag lär också låta så. SYO är bäst. Hon kan fixa allt.

2009-12-11 @ 13:39:03
URL: http://[email protected]
Postat av: nnibunni

hahaha tur att jag inte kom för jag hade tänkt sjunga den

2009-12-11 @ 16:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0