Fool, I wonder if you know yourself at all.

Jag känner mig nere så jag lyssnar på Hamburg Song, Only Ones Who Know och i stort sett alla Coldplay låtar <3 det värmer.

ARCTIC MONKEYS nya skiva HUMBUG släpptes i Sverige idag och ingen är lyckligare än mig! haha :D <3. Även om jag bara har typ 40 spänn att leva på i två månader (= ingen skiva för mig) , så är jag GLAD! Väntan är över. Jag ska gå in på najz prajz varje dag i två månader och känna på den har jag bestämt. Det blir fint.

Idag har jag ojjat mig för en söt etta när han gick in i en stolpe! han tittade på mig. hoho gullig i say. (vad tusan är det för fel på mig? jag har börjat tända på yngre killar. verry bad karen!)

Och jag funderar på att skippa Håkan Hellström på liseberg. jag saknar håkan och så men jag känner mig inte sugen på att åka. Och så har jag inga pengar. wellwell, det är ett tag kvar så jag hinner nog tänka lite.


Kommentarer
Postat av: Moa

DU SKA MED

2009-08-26 @ 18:34:26
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0