Play me some from 1954

bäst!

det är det enda jag har att säga om min musiksmak just nu :D haha förlåt om jag låter värsta självsäker eller nåt sånt nu men jag tycker det! Har aldrig varit så här nöjd med min musiksmak förut, nu "skäms" jag inte för ett enda band eller nån artist jag lyssnar på! (YY) <3

det känns som om jag har skrivit väldigt opersonliga och tråkiga saker på sista tiden men det ska det nog bli ändring på!
igår åkte jag inte upp påå stan... det blev en liten sovstund istället :D haha.. men så kan det gå när man stiger upp klockan 5 på morgonen för att jobba..
Senare på kvällen hyrde vi film! :D jag hade riktat in mej på Bob Dylan filmen I'm Not There!     MEN med min otroliga tur så hade dom fel på beställningen så den hade såklart inte kommit än :( bajskotte sa jag i min stilla sinne
Istället blev det P.S. I Love You, The Rose (som handlar om Janis Joplin) och Things we lost in the fire.

I fredags drog Moa, Julia & Petter ner till götet för en håkanspelning.. jag och resten av kumlingarna (<3) stannade kvar i händelserika örebro (Y) höhö. menmen så kan det vara!
På kommunikationen fick vi tillbaka våra otroligt onödiga "omdömen" (som jag kallar det) asså en lapp med fina kommentarer från resten av klassen som man har känt i exakt en månad så ni kan ju föreställa er vad mycket personligt det stog ^^ Men jag ska inte gnälla, på mer än hälften av alla lappar skrev jag saker som; snäll, trevlig, rolig mm..
nu tycker jag att jag har skrivit tillräckligt för idag så toodeluu! <3 :D

Några av de bästa:
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0