it ain't easy to behave in this spotlight

lyyyyckad dag jatack! :D

fick våra matchmakings idag ;) hehe min hette Leonie Heerema är vegetarian(.....) och absolut äälskar häster -.- det är hennes liv. ojojOJ. hehe men de blir najjjz endå :D
Jag får satsa på Julias & Sofias holländare istället ;) hahaha

Eftermiddagen var oxå najjz!
eller ja den var lite ensam men de e också trevligt ibland :P speciellt när man inhandlar en kofta, en jeansjacka (jag vet jag är sen men det kändes rätt) och en Mando Diao skiva :D:D
Hurricane Bar vare! <3 så nu har jag TVÅ mando skivor :D haha (Y)
jag har blivit väldans mando-ig på sistonne and i like it :D haha

inte vidare väder ute just nu... inte så uppskattat (N)

nu ska jag lyssna vidare :D byyyyye <3<3

PUSS (jag lägger nog ner det där med dagens ord :D ahah)
KARIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0