bio & regn

öjöjöj det här blir den första "riktiga" bloggen på ett bra tag :P så nu sätter jag igång!

i Lördags var mamma ute på "krogen" med Inger så jag drog med mej Sandra och Elin på bio och såg den efterlängtade Mamma Mia. Den var Jättebra ju! den var full av liv ;) hehe mycket bra (Y) det skulle vara sjukt kul att få vara med i en sån film tycker man ju! :D den kan jag verkligen rekomendera ;)
                                                       






Idag häde det inte så mycket, jag och mamma åkte och badade (eller bada och bada.. jag låg mest o sola :P) en liten stund runt 12 och sedan vare till att fara hem och äta mat. efter maten kom ju värsta regn/hagel skuren :S inte så kul :/ Det var lite tragiskt för jag kom på att när jag inte får ha på varken teven eller datan så är det väldans tråkigt :D haha bara ligga och läsa en bok eller nåt.. :P

Puss & Kram Skumbanan
Karin

Kommentarer
Postat av: kusin sara :D haha

vart bada du ? :D

2008-07-27 @ 21:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0