JULAFTON rönnberg-style

Mitt internet lever :D and so do i!

Jag fick klä granen helt själv i år... som vanligt :P mamma grejjar i köket och Sandra.. är lat :D haha men jag tycker att det är så mysigt så jag gör det gärna själv så att det tar längre tid :)

Idag är det julafton och så här har det gått hittills:
Jag vaknade typ 7 och halvsov tills typ 9, jag upptäckte snön som magiskt hade kommit under natten ;D kan det vara tomtens verk månntro? . Sen gick jag upp och kollade på "En Julsaga" med Kalle Anka och gänget ;)
Halv 12 kom sandra hem från jobbet och pappa & morfar kom hem till oss. Vi åt lunch och öppnade paket :D jag fick en iPod av mamsen <3, en biljett till Coldplay av morfar <3 örhängen av Sandra  ochoch av pappa fick jag: en Gitarr + Axelband med Beatlesmotiv (Björnis axelband) jag dog. Jag hade ju önskat mig det men jag trodde inte att dom skulle få tag på ett :D haha!

 
<3

Senare åkte vi till kumla :P vi började med att öppna paket där också :P där fick jag några skivor + underkläder av mamma och hyllor & ramar av Pia & Leif :) Nu har jag nånstans att ställa mina vinyler ;) Sen åt vi ännu mer mat.. (på julen äter man verkligen mycket!!) och sen typ gled alla runt och "minglade" som jag skulle vilja kalla det ;) haha vi orkade inte med det så vi drog hem. Daniel var ganska kul med hans berättelse om stekaren :D haha
Ahjuste! Jag fick HELP! av mamma ;D <33
Det känns som om det blev lite rörigt :P haha jaja hoppas att ni har haft en God Jul! :D <33

Jag blev lycklig och helt varm i magen när jag såg "the making of Christmas Greetings" på mandodiao.com :) Gustaf är så grymt snygg och han är så söt med sin slips :D haha och när han säger "But why the hell was Mats not a little bit to the left" xD
mysipyys <3

JOYEUX NOËL
KARIN

Kommentarer
Postat av: Celine

ÅHHH!! Sån gitarr och axelband vill jag med ha! Och Coldplay-biljett för den delen :)



Och eller hur! Jag höll på att trilla ur stolen av skratt första gången jag kollade på det :D

2008-12-25 @ 10:00:47
URL: http://ceeline.blogg.se/
Postat av: Celine

Vad fick du för skivor btw? ;)

2008-12-25 @ 10:02:11
URL: http://ceeline.blogg.se/
Postat av: helga

asså ja tycker axelbandet va snyggast (a)

2008-12-25 @ 10:19:00
Postat av: Moa

AXELBANDET KAAARIN!!!!!!! :D





help! som i filmen?! :D jag spelade in den inatt hihuhhu. och cooooooldplay kommer bli så himla FETT (särskilt om du vet vad HAHAHA).



du är kool karin!

2008-12-25 @ 13:34:50
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Frida

Åh gud axelbandet! Bjööörns! Skitkoolt! :D

2008-12-25 @ 22:02:37
URL: http://frenger.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0