for you i bleed myself dry

tjohooo ;)

Today Was A Good Day (som anna ternheim skulle säga.. eller kanske inte, vad vet jag)
Jag har Coldplay biljetterna nu <3<3<3 kommer bli bäst <3 Och Moa ska med! kan inte bli bättre.

Jag och Henrietta spelade in en låt idag på engelskan xD den rockar fett! vi satt i ett rum och skulle läsa en text från boken, vi var trötta och hade såklart ingen lust att läsa dendär skittexten så vi la till en svänging melodi xD haha det är inpelat, men Petter kom och avbröt så i slutet hör man en dörr öppnas och denna konversation utspelades:
Petter (stormar in lite halvt dramatiskt): Jag har sjukt mycket ångest över Coldplay biljetterna!
Karin (lite halv chockad): öööh, vaaa?
Petter: 500 spänn för en ståplats!
Karin: Men det är värt det!!

Vi gick till willys på håltimmen också, det var kul! förutom att jag fick en snöboll på mig :(
Och jag satte Rudolflåten med lite hjälp av Julia och Sofia :D haha vi kommer rocka fett på onsdag!
Efter skolan var det luciaträning ganska länge och jag kunde inte koncentrera mig pågrund av 100000 sms från moa och mamma :P menmen. Imorgon är det iallafall luciafirande på Risbergska. Det kommer väll bli ganska kul eftersom att vi inte har några vanliga lektioner (tror jag inte iallafall?) men lucialinnet gör nästan så att jag hoppar ner i en isvaka!

Efter skolan åkte jag upp på stan och träffade mamma, vi köpte vita tights (så att jag inte blottar mig för hela risbergska skolans elever :P) och jag fick tillfälle att leka lite Puppet On A String ;D jag tog alltså ner en Johnossi affisch från en pelare på järntorget. Mitt i alltihopa utbrast mamma: "Nu blir ju jag medbrottsling" haha :P
På tal om Johnossi så spelar dom på Satin imorgon. Det är 18-års gräns vilket jag ogillar :( Men min syster Sandra ska gå och hon har nästan lovat att ringa :D

STRING (engelska inte svenska)
KARIN

Kommentarer
Postat av: frida

stringkarin på svenska:D

2008-12-12 @ 10:21:54
URL: http://nsmns.blogspot.com/
Postat av: Moa

hahhaha du bara "dagens ord: STRING" :'D



du rockar fett karin, coldplay med. vi kommer ha det bäst. jag vet det. PPUSSSS :D:D:D:D:D

2008-12-13 @ 10:12:48
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0