Share some thoughts for all the pretty people

tjoho! idag har jag haft en trevlig dag!

På gymnastiken gick/"joggade" jag, Moa & Henrietta till hagarna och hälsade lite på Cosmos & co :P  På historian mimade jag och moa <3, Henrietta förstörde dock det rliga när hon beslagtog min mobil.. då kallade jag henne för en demon! Efter historian var Olle från Fråga Olle på besök i aulan och svarade på lite frågor och sånt ;) haha det var väldigt kul! Sen traskade jag hem och hittade ett väldigt fint paket i brevlådan, det var min almanacka som jag skickade efter med bilder på blandannat Mando och Hives :D Februari, September & December är världens finaste månader :D haha

Igår fick jag ett meddelande från HQ att mitt ACE paket hade skickats :D <3 det ser jag fram emot!

Coldplay ska splittras :'( jag sörjer! alla vackra låtar <3 What If, The Scientist, Fix You, Violett Hill, Yellow, Trouble, 42, Lost <3 (många fler såklart men det är mina favisar) och Chris & Gwyneth ska typ ta en paus i sitt förhållande...  Asså konserten i globen var en av de finaste konserter jag någonsin varit på <3


(jag tänkte hylla Coldplay med en bild men så fick jag syn på den här <3 :D
den här bilden är September i min kalender)

P.S.!! Han har inte bara Gustafs armar, han har Gustafs händer också! jag dör :D haha <3

Kommentarer
Postat av: Moa

haha han har allt!







DEMONEN HAHAHAHHAHAHA

2008-12-03 @ 16:37:04
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Celine

Oh, den kalendern låter fin!



Grattis till Ace btw ;)

2008-12-06 @ 00:02:55
URL: http://ceeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0