Take a sad song and make it better

tja, nu har jag inte bloggat på... några dagar :P hehe

Fredag: Moa och jag drog somsagt till Satin och traskade runt ett tag :P vi satte oss ner på en trappa och sjöng låtar och hälsade på förbipasserande. "Wazzzuuupp Laddiiez?!" hahah <3
Men först shoppade vi godis och julmust på ICA! ;D killen i kassan dog! "Det blir 30 kronor" "ååh, men perfekt! ska jag stoppa ner den här?"
Senare på kvällen/natten ringde min snälla syster :D hon ringde hela 4 gånger <3 jag fick alltså lyssna på: Party With My Pain, Train Song, 18 karat gold & SEND MORE MONEY (min favis <3)

Lördag: Mois och jag träffades på stan och julhandlade... jag köpte en julklapp till min snälla syster.
Sedan gick vi till ICA för att ännu en gång förgylla vardagen för killen i kassan. Efter det tog vi en buss till kumla (hem till Moa). Där åt vi, kollade på inspelade Dom Kallar Oss Artister avsnitt, I'm Not There och när jag tyckte att jag var för trött för att överhuvudtaget hålla ögonen öppna bakade vi Ochrasy :D det blev skräckochrasy istället :( men det var kul! Dance, Dance, Daaancee!! Vi försökte också återskapa Dance With Somebody videon xD resultatet får ni nån annan gång för mitt youtube ceppar :P

Söndag: Moa åkte till Stockholm och jag åkte till händelserika Örebro <3 (jag var inte alls avundsjuk) men det var ganska trevligt i pennybridge också! Mamma hämtade mig på ICA, vi åkte hem och jag lagade omslaget till min Beatles Vinyl som har legat och varit trasig ett antal veckor/månader nu. det kändes bra. Sen åkte vi upp på stan och julhandlade <3 ååh det var så mysigt! (och jag träffade faktiskt den omtalade gympakillen inne på Telia butiken, det var kul). Julafton kommer rocka fett <3

   

GODNATT
KARIN


Kommentarer
Postat av: Moa

ALLTSÅ... JAG DÖR !!!!!! hahahahhhahahahha

bästa helgen evvaaahh <3<3<3<3<3<3<3 HAHAH



gympakillen också! hoho

2008-12-15 @ 13:26:48
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0