the clowd is covering the sky and my love is hiding in the sun

först och främst måste jag ge en stor kram och ett stort tack till SuperSnälla Silver Sara för att hon räddade min dag och genomförde veckans goda gärning :D Jag hade ju kollat ut ett par skor i lördags som jag ville ha men så krånglade mitt kort så det gick inte att betala dom.. När jag vaknade idag så kom jag på att sara var i stcokholm idag så jag skickade ett sms med frågan om hon kunde köpa med ett par sånna skor till mig och självklart kunde hon det :D hihi jag är glad!

här är en fin mobilbild på silvertjejjen


Annars har det inte hänt så mycket idag.. Jag köpte skruvar till mina hyllor och kollade ifall jag möjligtvis kunde hitta en klänning till nyår. Jag hittade ingen.. som vanligt.
och en till grej: man ska aldrig gå på stan med mamma och sandra samtidigt!! :O båda är extremt förvirrande! (inte förvirrade utan förvirrande) dom far runt som yra höns och man vet aldrig vart man har dom! ena stunden kan dom gå framför en och andra stunden är dom helt plötsligt 50 meter bakom en :O It's driving me crazy!
En förvirrande människa kan jag handskas med men TVÅ! :O nej det går inte

jaja vi ses!
KARIN

Kommentarer
Postat av: sara

haha men! så gulliig :'D hahahha

2008-12-29 @ 22:59:48
URL: http://saradanielson.blogg.se/
Postat av: helga

hahah^ jag har samma problem när ja går på stan med mamma, mormor och min moster :P de är överallt och ingen stans! och alla tycker olika -.-'

2008-12-30 @ 10:45:20
Postat av: StefanWeei

Snygg bild!

2008-12-30 @ 10:47:53
URL: http://stefanweei.blogg.se/
Postat av: Moa

HAHAH pappa var inte såå förvirrande. Han fick min förlåtelse (för att jag inte fick skivan) när han frågade ifall vi skulle ta en visit till banana moon istället för att gå runt på cubus och titta på malin höhö.



Nyårsklänning har aldrig varit något lätt att hitta för mig heller. Klänningar över huvud taget. Är det särskrivet? Överhuvudtaget. Eh. Ska du till Sofia på nyår föresten?:)))) PUSS

2008-12-30 @ 13:19:55
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: tittie

svar: Japp, jag ska bo på Scandic. Det ligger ju närmare festivalen än vad campingen gör haha. Det ska bli grymt skoj!

2008-12-30 @ 16:54:10
URL: http://tittie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0