She's got a ticket to ride

Idag är det juldagen, den har spenderats hemma och på willys ;) hehe

Jag har precis kollat klart på HELP! :D <33 Jag älskar den! Jag älskar Beatles! det kom jag fram till idag! jag har alltid lyssnat på dom och så men idag när jag slog på filmen så kom jag fram till att jag + Beatles har tagit ett steg framåt i vårat förhållande ;D hah <3 Den är så fin och rolig och söt genom hela filmen :D haha jag älskar när dom åker skidor!
Jag älskar George!




Idag har jag laddat iPoden med musik också :D jag är glad för på mobilen fick inte all min musik plats och nu har jag lagt över typ all musik jag behöver och inte ens en fjärdedel är fylld :D
och den är snygg. rosa.

Mina hyllor är på väg upp! Jag har planerat hur vinylerna ska stå:
På den vänstra ska Changes - David Bowie,  Ode To Ochrasy - Mando Diao &
God Knows - Mando Diao stå.
På den högra ska Your Favourite Worst Nightmare - Arctic Monkeys & Beatles VI stå :)

tack & hej leverpastej!
KARIN

Kommentarer
Postat av: Frida

Jamen gud! Hur kan man göra en film som den egentligen? Den är så klockren! Jag vill också ha ett sånt där hål i golvet att sova i, som John har, förresten! :D



Jag måste säga att jag fick samma känsla som du när jag såg den, vi tog också ett steg framåt i vårt förhållande x)

2008-12-25 @ 22:00:05
URL: http://frenger.devote.se
Postat av: Moa

beatles går inget annat än älska

2008-12-26 @ 20:23:37
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0