GOD JUL

yeah, here we go again ;)

mitt internet funkar inte så jag sitter på mammas jobb och försöker att inte dampa sönder på hennes cp-tagneneter..
menmen vi installerade nån sorts kabeltv igår och grejjade med en massa sladdar så cp-internet funkar somsagt inte :(
(skentrevlig: jag skickar låten så snabbt jag kan men jag vet inte om det blir innan jul :/ med tanke på att det är julafton imorgon. sorry)

På lördag ska jag åka till stockholm :):) det kommer bli kuuuliss!

JULAFTON IMORGON! <3 mamma meddelade mig att hon inte har lyckats få tag på några vinyler.. konstigt eftersom att jag har sagt minst två ställen som hon kan få tag på dom :P hehee.. hon är ganska korkad ibland måste jag medge :P
Jag kommer spendera min jul som vanligt hos min moster i kumla :)) det är mysigt.

bajs... nu måste mamma ha datorn igen -.- vi ses vell nån gång i framtiden :P när jag besöker mammas jobb igen... borde ta några månader.

GOD JUL
KARIN

Kommentarer
Postat av: Sarah

det gör inget karin, jag laddade faktiskt ner den helt lagligt från cdon.com, så jag har den nu :) tack ändå!

Åh Lejonkungen är bästa disneyfilmen någonsin ju! den är så fin, och sorglig hehe. måste också se den snart, så många minnen!

2008-12-23 @ 17:15:37
URL: http://skentrevlig.blogg.se/
Postat av: Moa

åh stockholm kommer bli GULD. Och jag saknar dig och TAAGGGGAGAAGAGGAAA JULAFFTOONO !!!!!

2008-12-23 @ 17:51:57
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: Jennifer L

god jul på dig karin! :)

2008-12-24 @ 13:37:28
URL: http://paperbackwriterr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0