bye bye 2008

här är en liten lista som jag så snällt snodde av Moa
here we go..

Kategori Film och TV
Årets film: The Deer Hunter (ganska gammal men jag "upptäckte" den i år)
Årets komedi (serie): Vänner.. eller typ Seinfeld
Årets Serie: Greys Anatomy
Årets Scen: en an de sista scenerna i The Deer Hunter när en viss person dör :P
Årets karaktär: Ingen aning :P hehee

Kategori Musik
Årets Skiva: The Wild One - Sugarplum Fairy. eller kanske In Our Space Hero Suits - Those Dancing Days
Årets Låt: Send More Money - Johnossi
Årets Soloartist: Maia Hirasawa, Anna Ternheim, Håkan Hellström eller Timo Räisänen :P kan inte välja
Årets Duo: Nizlopi eller Johnossi
Årets Trio: The Wombats
Årets Band: Mando Diao
Årets Spelning: The Hives på Grönan & Coldplay i Globen

Kategori Text
Årets Blogg: Sugarplum bloggen var kul :) tills dom slutade blogga där
Årets Bok: Barry Trotter & den skamlösa parodin ;) eller Jan Stenmark boken jag fick av moa :D
Årets Youtubekommentar: "Shame" till min och moas dance with candy video xD
Årets mest sanna textrad: Ingen aning.. läser inte så mycket ;)

Kategori Allmänt
Årets resa: Menton
Årets tidsfördriv: Datorn :P hehe (tönt-karin)
Årets nervösaste: vet inte.. jag blir nervös varje gång jag blir chockad :D haha vilket är ganska ofta.
Årets jobbigaste: Skolan..
Årets besvikelse: Hade inga pengar i sommar så det blev noll festivaler för karin.. jag ska ta igen det 2009! I Promise ;)



nu välkomnar jag 2009 med stora förväntningar :)

Kommentarer
Postat av: Moa

HAHA SHAME ÄR JU BÄST.



och johnossi ja, jag glömde helt bort "vanliga band", haha. Dom är ju lätt värda den kategorin :D

2008-12-30 @ 21:19:26
URL: http://noparty.blogg.se/
Postat av: helga

Årets nervösaste: vet inte.. jag blir nervös varje gång jag blir chockad :D haha vilket är ganska ofta.



hahah, ja läste fort och är liiite trött så ja trodde att de stod: jag blir nervös varje gång jag äter choklad..



hehe ^^

2009-01-01 @ 02:26:16
URL: http://helgiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0