hello i'm Deutsch!

Tjolahoppsansa ;)
Nu har jag inte bloggat på flera dagar :( *skäms* förlååååt!!
Anledningen är att jag har gjort absolut ingenting! har mest suttit hemma och på sin höjd åkt o badat :P

Okej, idag vaknade jag übersent! kvart över 12.. menmen jag struntade i frukosten och åt lunch med mamma istället. Sedan åkte vi ut till Marieberg och IKEA. På Marieberg vare rörigt somvanligt nuförtiden när dom bygger om och grejjar :P Men jag lyckade iallafall köpa en stickad väst :) och senså köpte jag hårfärg till mamma. (mest för att vi ska kunna läsa instruktionerna på svenska istället för Franska eller Italienska :P haha)

Jag har kommit på att jag kanske ska satsa på Tyska :D haha! jag använder tyska ord hela tiden, ingen aning varför :S typ som: über, sheize, deutsch & liknande :D

Jag måste städa!!! :O:O de kommer ju en massa folk hem till mej imorron och det ser ut som om nån har släppt en atombomb i mitt rum :O eller kanske inte atombomb för då skulle det inte finnas några grejjer där.. snarare typ att en gorilla har bott där i ett år :P
Menmen till saken: Imorron ska jag ha mooovienight här hemma och de ska ju bli skojj ;D har inte träffat människor på typ 1000år.. känner mej lite isolerad :D haha

CYA
KARIN


Kommentarer
Postat av: saralalala

yezz, funny imorron :D !

2008-08-01 @ 21:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0