ALLA VILL SE DIG DALA NU HÅKAN HELLSTRÖM



Jag har världens vackraste vinyl och den fick jag signerad idag <3



Det blev ingen utgång för mig igår, gick på bio med mamsen istället. Himlen Är Oskyldigt Blå! Åh min herre vad Bill Skarsgård är snygg! Helt stört. Gustaf är snyggaste i brödrarskaran men sen kommer nog Bill! Har aldrig riktigt uppskattat Alexanders utseende.
I morse träffade jag pappa på stan för han hade lovat att köpa Håkans nya till mig innan signeringen. Snäll pappa. Jag lyxade till det och tog vinylen istället för cdn. Så himla mycket snyggare! Jag var där runt tio när det öppnade och köpte skivan och då var det redan en klunga människor som köade :S haha. Känner igen mig så väl i det där! Fast två år sedan inför Mando Diao. Sötast var en liten popkille med rött hår, basker och jeansjacka som gick runt och sjöng med i låtarna med beundransvärd inlevelse. haha. söt.

Sen åkte jag hem och åt spaghetti med sandra och arvid. Kvart i två ungefär var jag tillbaka och träffade folk och fick saker signerade. Fin man den där killen!! <3<3


Kommentarer
Postat av: moa

alexander är snyggast!

2010-10-16 @ 18:17:34
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0