PEOPLE SAY GOODBYE IN THEIR OWN SPECIAL WAY

Inatt var jag nära på att dygna, men det satte jag stopp för runt 4 på morgonen. Anledningen till detta var Grey's Anatomy. Har redan sett de två sista avsnitten flera gånger men var tvungen att kolla igen! Tårarna rinner lika mycket varje gång..
Cristina, Bailey och Avery är bäst! haha.

Nej nu ska jag fortsätta lyssna på Andrew Belle (vars låt In My Veins spelas i min favoritscen i sista avsnittet på Grey's... nej jag ska aldrig sluta nörda!) och kolla på min fantastiska paj som jag har bakat till flickorna ikväll!

Kommentarer
Postat av: celine

Sluta plåga dig själv Karin! haha

2010-06-25 @ 23:54:15
URL: http://ceelinepunktbloggpunktse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0