24.

DAGENS BEJB DAG 24.

Paolo Nutini

Ja, jag är en dag för sen, jag vet.
Den här mannen betyder så mycket för mig så jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Jag kommer aldrig glömma den där gången i Köpenhamn när han kom och bjöd mig och sabina på kaffe. Jag har sällan varit så lycklig som under hans konserter i Köpenhamn och Göteborg. Hans röst är så ojämförligt bra och så originell så jag smäller av! Hans ögon är så himla vackra. Men bäst av allt är han otroligt snäll! <3
Du får se till att komma tillbaka till Sverige snart, alternativt spela i London nästa höst ;)


Kommentarer
Postat av: Sabina

Det var det vackraste. Jag får en klump i magen när jag tänker på det.

2010-12-26 @ 18:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0