I'll be waiting in the photo booth at the underground station

Hösten är fin men deprimerande.

Idag har jag inte gjort mycket mer än att tänka på London, prata om London och äta toblerone. Fiint! LondonLondonLondonLondonLondon. Så ser det ut i min hjärna just nu!

Idag hade vi skolfoto. Klassen har ju krympt sjukt mycket sen förra året :P men det är mysigt! Och jag lånade Julias glasögon till det enskilda kortet! haha. Ingen kommer ändå nånsin se det + att det bara ligger hemma och samlar damm. Då kan man lika gärna spexa till det lite :D

Och jävlar vad tiden går fort! Imorgon släpps biljetterna till Peace & Love 2010 :O! Jag ska dock förmodligen inte gå! (mihihi)

Nu ska jag fortsätta tänka på London. Och lyssna på brittisk musik :D typ den här mannen.


Kommentarer
Postat av: josefine

ey varför inte fred och kärlek? o:

2009-09-30 @ 16:12:53
URL: http://hailthesunnydays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0