you feel you're not wanted anywhere

Var det någon som missade Michael Jackson minnesstunden igår?
Isåfall kan jag berätta att när Paris (Michaels dotter) skulle prata med en svag, bräcklig röst och brast ut i gråt mitt i meningen "I just wanted to say I love him so much" grät jag också. Mycket. Nu har jag förstått att han är borta. Brooke Shields höll ett väldigt fint tal också.

Nu är ni säkert jättretrötta på mina Michael-inlägg hela tiden, så jag ska försöka skriva om lite andra saker.. igår blödde jag näsblod för fjärde gången på fyra dagar (Y).


Kommentarer
Postat av: frida

åh, fin bild <3

Paris 'tal' var otroligt sorgligt :/

usch, vad hemskt hon måste ha det nu förresten..

2009-07-08 @ 18:31:09
URL: http://frenger.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0