Johnny went, I should have gone in his place

Jag gör ingen nytta, nejnej.
Den enda nytta jag gör är att diskutera åldersgränser med Sona på facebook. Det är dock ganska givande. men alla över 20 är så jävla trångsynta så vem skulle lyssna på två små obetydliga tonåringar? :(

ochochoch, jag har beställt en massa bilder! wiho. alla bilder tillsammans blev liksom 47 spänn så det var en billig affär.



I morse jag var på gymmet.
Varför är jag alltid där samtidigt som alla knäppgökar och äcklon? Förra gången var det två män som gav "gillande blickar" varje gång man gick förbi samtidigt som det var en annan man som blängde på en med mord i blicken :O jag visste inte vart jag skulle kolla!!
Idag var det två korta muskelknuttar där (tänk en dvärg med läderhud och muskler så tröjan spricker) som gick runt och spände sig. Det roliga var att den ena verkade 'coacha' den andra och förklarade hur alla maskinerna fungerade. "Och så sätter du hälarna mellan den och den och så spänner du låren". Eller egentligen var inte det så kul men han pratade med jätteljus och femenin röst. ha ha ha.

(jag försökte faktiskt göra ett paint-exempel på hur läderlappen såg ut men mina paintskills är inte de bästa..)
det får bli en finis bild istället



pusshejdå

Kommentarer
Postat av: Marina

åh, stuart och astrid. jag älskar den bilden! :)

2009-07-18 @ 00:46:25
URL: http://everpresentpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0