Here comes Ronnie!

tjuhuu :P

Jag har för tillfället tagit en paus i samhällspluggandet. Men så fort jag är klar med inlägget så äre back to work :P
Idag hare varit ganska så bäst :D haha
Dagen började med engelska-arbetet (MANDO hihi) och ett litet ordbajsande sms från Lisas sida.
Efter lunchen åkte vi musikare upp till stan och gick på SKRIKA. Det var heltokejbra hehe. innan skriket hann vi med en fika på Wasa (det var mycket mysigt <3)
Efter skriket traskade vi till Karro :D det var spännande hahaha :D diverse människor sprang till bussen och jag&Moa stannade kvar på piltskolan och trevlade oss med biblioteket och diverse piltar :D haha (sluta skriva diverse!)
Sen köpte vi julmust & choklad och satte oss ner, väl nedsatta (shit vilka ord jag använder) började vi planera våra liv efter gymnasiet! :D Det är mycket taggat gott folk kan jag lugnt säga! Vi ska bo i antingen Göteborg eller Stockholm och det känns ganska behövt just nu! <3
jaja sen drog vi vidare på varsitt håll, jag åkte hem, eller rättare sagt till Risbergska för att hämta mina böcker. Där var det läskigt med uppträdande esteter som glodde :D haha
Nu har jag fått bekräftat från Julia att det inte blir datakunskapsprov imorgon så jag kan andas lite lugnare ;D haha
GRATTIS Gustaf på namnsdagen <3<3<3<3<3<3

en liten bild på namnsdagsbarnet

jag måste bara tillägga att den här bilden är gryyymt snygg!! mmmm kolla bara munnen <3<3
Jag fick ångest när jag läste tacklistan på Bring 'Em In & Hurricane Bar.. <3

DIVERSE
KARIN

Kommentarer
Postat av: Moa

ja fett med ångest ): (men kom ihåg, när vi väl bor i sthlm..... ;D)

2008-11-06 @ 23:12:53
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0