A Christmas Duel

WAWAWEWA!

Idag blev det officiellt! (Det stog i Aftonbladet) The Hives & Cyndi Lauper har gjort en julduett :D:D <3
Den heter A Christmas Duel och släpps för gratis nedladdning 28 november! <3
Kommer bli fett! ;D



Nu har jag precis ätit mat. det känns bra eftersom att jag inte har varit hungrig eller haft nån matlust på tre dagar.
menmen sånt är livet i guess :P

idag höll jag i ett adhd-kalas :D haha (taskigt sagt tänker ni, who cares? tänker jag)
men seriöst nu, det gick ganska bra och en tjej började gråta men igen: that's life.
Efter det tränade sporren lite på luciashows-numret... öj vad vimsiga sporrar det finns :O blev nästan lite rädd där ett tag.

Menmen :) nu ska jag kolla på en film med Joaquin Phoenix. han är bra!

SEEEYAH
KARIN

Kommentarer
Postat av: Moa

FY VAD JAG LÄNGTAR TILLS 28 NOVEMBER!!!! Och den där filmen tänkte jag också se, men icke. Det blev dylan-dokumentär istället :) hihi. Iallafall, vi måste köpa hans skiva! II. Puss karen.

2008-11-17 @ 09:57:39
URL: http://noparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0