jobbit o jobba..

idag har jag jobbat igen.... inte så roligt nej, men det går bra. :P gäller bara att fly så fort man kan efter man är klar så att ingen tvingar en att stanna kvar o slava *host*sandra*host*.. :P hehe.
Efter förmiddagspasset så hoppade sandra och elin lite på grusplanen :) heh........
jag har väldigt tråkiga inlägg nuförtiden tycker jag :P men det är bara för att jag bara gör tråkiga saker :D haha jag jobbar och tittar på film... :P najs (Y)

såg The Deer Hunter en gång till idag :P jag tror nog att den håller på att utvecklas till en favoritfilm :P
höhö som att nån bryr sej :P nej fyfan nu får jag vara lite positiv :D haha det är nog böst att jag slutar skriva nu och komma tillbaka när jag har gjort nåt kul :P
imorron ska jag ta hand om Ikaros :P är ju sååååå taggad.. :D haha


tack och hej leverpastej - som bert säjer


P.S. är bara tvungen att berätta att Christopher Walken var übersnygg typ 1978 :D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0