NU GÅR JAG BARA FÖRBI DÄR JAG FÖRSÖKTE FÅ DIG ATT LE

Hur såg du ut för exakt ett år sen?
Ungefär som idag skulle jag gissa. McDonald's skjortan på och ett stort leende inför gästerna. (Idag blir dock allra sista passet!!!!)

När kände du dig riktigt nöjd med dig själv senast?
I torsdags när jag överraskade G med ett besök och matkassar. Jag lurade ihop en sjukt smart historia om att jag hade beställt matkassar som skulle levereras till hans dörr och att jag var "tvungen att gå" eftersom att jag skulle cykla till jobbet. Och så var det jag som kom med kassarna istället. Fin överraskning tycker jag allt.

Har du gjort något på sistone som du inte gjort förr?
Kört en golf-buggy! Sjukt talangfullt också.

Vad stör dig just nu?
Att min mage bara vill krångla och ha en massa katarr och skit nu för tiden. Är väl stress inför min flytt. Annars är jag mest taggad!

Vad åt du till middag igår.
Linssoppa! Rester från lunchen med H,U,S! 

Vad köpte du senast?
En ask med Läkerol. Hallon och citrongräs. Ny smak. Tre plus. 

Något du bör ta tag i.
Börja organisera kläder, smycken, prylar osv inför min flytt. Känns lite segt att sätta igång.

En besatthet.
Passionsfrukt för tillfället. Så enormt gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0