1,2,3,4,5,6,7,8,9,10

10 saker jag tycker om:
 
- När man sitter i ett flygplan och kollar ut genom fönstret precis när planet är mitt emellan land och luft. När den är på väg upp. Då det pirrar lite i magen och man kollar ut på de små husen och landskapen. 
- När snygga människor får barn tillsammans. 
- Hur världen ser ut när man har solglasögon på sig. Det är som att man har lagt ett filter framför ögonen. 
- Musikaler. 
- Ännu en flygplanshistoria. Jag älskar när man får gratis dricka! Jag känner mig så himla lyxig när jag får den där mini-burken som jag ska hälla ut i ett litet plastglas. Fråga mig inte varför men det är fantastiskt. 
- Ljudet när man klipper hål i biljetter. Till exempel på bion eller en tågbiljett eller en biljett till en musikal. Underbart. 
- Ljudet när jag sväljer mina magtabletter. Detta låter ju sjukt vidrigt när jag skriver det men det är en sån där kapsel med pulver i, så naturligtvis låter det som att jag sväljer en liten maracas. 
- Korkade människor. Älskar att skratta åt/med någon som säger något knasigt. 
- Att planera. Älskar att ha något att se fram emot och tänka på. 
- Inspirerande citat. 
 
9 saker jag tycker mindre om:
 
- Snö. Snö och allt det innebär. Hatar kyla, hatar mörker, hatar skidor. 
- Hajar. 
- Rymden. 
- Frysrummet på jobbet. Fryser ihjäl där inne när jag ska ta fram bröd eller kött eller något. 
- Fulla människor när jag själv inte är full. 
- Folk som hostar utan att hålla för munnen. 
- Djurplågeri. 
- Köttindustrin. 
- När någon mindervärderar mig eller hånar mig. Så jävla respektlöst och elakt. 
 
8 bloggar jag läser: 
 
Niotillfem 
Elsa Billgren
Angelica Blick
Emma Svensson
Hannah 
Viktoria 
PSL (sporadiskt) 
Sofie Lundberg.
 
7 saker jag vill göra i framtiden:
 
- Bo i New York. 
- Bo i Paris. 
- Besöka Asien. 
- Besöka Afrika. 
- Adoptera en liten hund. 
- Gå en bra fotoutbildning och utveckla mig så mycket så jag har möjlighet att arbeta som fotograf. 
- Vara lycklig. 
 
6 saker jag är rädd för:
 
Är rädd för typ allt.. 
- Hajar
- Havet
- Rymden
- Mörkret
- Människor med mörka luvor på sig på natten. Tror att alla är mördare. 
- Att dö utan att uppleva allt det jag vill uppleva detta liv. 
 
5 platser jag tycker om att vara på:
- I Henrietta's bil på väg till något spännande eller mindre spännande ställe. 
- I soffan när jag kollar på ett sprillans nytt avsnitt av Glee haha. 
- Längst fram vid staketet på en spelning med världens bästa band eller artist. 
- På uteserveringar med ett glas öl och solglasögon på näsan. 
- Jag tyckte att det var ganska extraordinärt att stå på Top of the Rock I NYC och kolla ut över Manhattan. 
 
4 ord som beskriver mig:
 
- Förvirrad. 
- Loving. 
- Drömmande. 
- Glad? Nej, jag vet inte. 
 
3 saker jag ser fram emot:
 
- Fotoresan i USA. 
- Stockholm med Lisa. 
- Sommaren och värmen. 
 
2 bra filmer: 
- Perks of being a Wallflower. 
- Brothers. 
 
1 bra låt: 
- Come On Eileen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0