NO DAY BUT TODAY

Mitt inlägg från London kommer snart. Min hjärna är uppe och virvlar bland molnen nu för tiden så har inte den rätta inställningen till att blogga. Här kommer inlägget om Idina Menzel istället. 
 
En av kvällarna i London spenderades på Apollo Theatre där jag såg och träffade Idina Menzel! 
För de som inte vet så är Idina Menzel en musikalartist som har varit med i bland annat RENT och Wicked på Broadway. Hon spelade Maureen i filmatiseringen av RENT och spelade Shelby i Glee. 
 
 
Träffade några trevliga tjejer vid scendörren innan spelningen. När jag kom in chillade jag i min stol helt ensam fram till Idina klev på scenen. Hon var sjukt fantastisk. Så rolig och vacker och talangfull. Favoritlåten var Both Sides Now, No Day But Today och såklart Defying Gravity.
 
 
Det enda som var lite smått obekvämt (men ändå fint) var när hon hade ögonkontakt med mig under hela Roxanne och pekade på mig när hon sjöng "You don't have to sell your body to the night!". Jag log lite smått och nickade. Nej, jag ska inte sälja min kropp till natten. Inte den här gången. 
 
Efter spelningen gick i stort sett alla i publiken ut till sceningången för att vänta på henne. Jag var snabb så jag hamnade bland de första och fick träffa henne. Hon var sjukt vacker och hade glitter i ansiktet(?) när hon signerade min biljett. 
 
 
FIN KVÄLL helt enkelt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0