MIN BALKONG OCH JAG



Ja ni, min balkong och jag. Vi är nära vänner vi. Där spenderar jag den mesta av min lediga tid. Jag kan alltid lita på att min balkong ska leverera varma solstrålar när jag behöver det, regn när jag behöver det, och friska vindar när jag behöver det. Den levererar alltid himla fin utsikt också, som man väl behöver när dagen har varit lång. Här har jag alltid lugn och ro, jag tar fram min ipod-dock och tillsammans med den levererar jag förstaklassig musik till mina grannar samtidigt som jag läser. Vi är nära vänner, min balkong och jag.

On another note - Min New York resa planeras för fullt just nu. Holy shit, detta kommer bli fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0