OH JOY!

Okej, jag grät lite när jag såg det här... I'm not gonna lie.
Den första videon är en tribute-video till Glee och de tre år som Glee har påverkat människor. Jag känner mig ofta stört geeky och töntig när jag pratar om att jag gillar Glee, men den här videon visar att Glee är mer än bara en tv-serie för 14-åriga tjejer. Det är mer än en High School Musical (hatar det btw) i tv-serie form.



Den andra videon är teaser-trailern till Struck By Lightning. Struck By Lightning är filmen som Chris Colfer har gjort. Chris Colfer som bara är 21 år gammal, som bara har varit i underhållningsbranchen i tre år, som växte upp i en håla i utkanten av Californien med en dysfunktionell familj, som har varit utanför och mobbad i stort sett hela sitt liv för att han är den han är. Jag blir glad när jag ser den här trailern för den visar att man kan göra vad man vill. Klyschigt men sant. (Chris har skrivit filmen och spelar huvudrollen)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0