LASTFM

En grej som jag inte har delat med mig av på bloggen på typ två år. LASTFM! Den senaste veckan har jag lyssnat extremt mycket på Whitney Houston. Like.. extremt mycket. Har lyssnat på 80-tals discodängorna och powerballaderna med glädje. Inte min vanliga kopp med te men nu duger det tydligen. Glee cast har också krypt fram extra mycket den här veckan. Fear not, jag brukar faktiskt inte lyssna såhär mycket på glee. Det har mest spelat i bakgrunden medan jag har läst. Heheh. Och Kelly Clarkson ignorerar vi den här gången. Har ingen aning om hur hon hamnade där. Låt oss fokusera på den fina franska musiken och världens bästa Charlene Kaye, ok? och så Whitney såklart. Ja bra.



De som har lastfm får gärna skriva sitt användarnamn. Det är ju kul att veta vad folk lyssnar på. Jag heter karinnn. Fantasifullt? I thought so.


Kommentarer
Postat av: V

viktoria-a heter jag :)

2012-03-26 @ 14:25:37
URL: http://musicinmylife.blogg.se/
Postat av: Michelle

mean-street haha (:

2012-03-26 @ 21:37:31
URL: http://rocktotherhythm.blogg.se/
Postat av: xoxo

åh herregud karre vad har hänt haha

2012-03-26 @ 23:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0