I ONLY SPEAK THROUGH MY EYEBROWS.

Oh lord, jag är så okristligt trött. Min dag har varit fullproppad. Först klippte jag mig, sedan stog jag i kö i tre timmar på arbetsförmedlingen (vilket gjorde att jag missade lunchen och gjorde att jag nästan skippade middagen), sedan gick jag på bio och nu sitter jag och halvsover. Det låter inte mycket men vad tusan, det var det.

Jag och mamma såg The Artist! Fruktansvärt bra film! Det jag älskade mest var hunden och Jean Dujardins minspel. Liksom Clark Gable så har Jean det klassiska gamla hollywood-minspelet med det stora leendet och de rörliga ögonbrynen. Dör på ögonbrynen haha. Ögonbryn är ett av mina favoritdrag att använda mig av när jag kommunicerar med människor och vill förmedla en känsla. Jag har också märkt att jag ofta använder mig av the brows när jag tar bilder på mig själv. Hehh.

Webcam-flashbacks till mina dagar med mina ögonbryn och deras liv. There u go.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0