Brev från under ett berg av näsdukar.

Jag är fortfarande sjuk. Jag har dock gjort liite mer än bara legat i sängen de senaste dagarna. De som följer mig på instagram behöver inte läsa vidare men för de som inte gör det...
 
Jag har dekorerat min spegel-hörna. Det är nu min broadway/underbar-hörna. Jag har tre playbills, två musikalbiljetter och biljetten till Apocalyptour. Det är fint.
 
Jag var som sagt hemma hos Hanna och firade henne i lördags. Detta är Ella... heheheheheheh.
 
Igår var jag hemma hos Unni och träffade mina vänner! Vi bakade och pratade och trots min förskylda hjärna så var det mycket fint.
Idag ska jag försöka sova bort resten av sjukan. Det är löjligt att jag inte är frisk än..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0