MAMA SO PROUD

Ok, nu fangirlar jag igen men jag känner bara att det var nödvändigt att blogga om detta haha.

Min favoritskådespelare/artist nowadays, Darren Criss, hade igår sitt första framträdande någonsin på Broadway. Han ska nu i tre veckor spela huvudrollen i How To Succeed In Business Without Really Trying. Good for him! Men det är inte det jag ville få fram här, nej min poäng är att jag blir så fruktansvärt inspirerad av honom! För bara 1½ år sedan var han nästintill en nobody som "bara" hade sin college-teatergrupp Starkid som gjorde föreställningar och youtube-videor. På ett och ett halvt freakin' år har han gått från en oerfaren teaternörd till en TV-kändis och Broadway-stjärna. Och ja, jag tycker Broadway är större än TV, musikalnörd som jag är.
Det är fint det här, det är det!

1.


2.


3.


As simple as that. You've got to dream big in order to become big.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0