All of these lines across my face tells you the story of who I am, but these stories don't mean anything when you've got no one to tell them to.

Hej mina vänner.

Nu har jag klarat av min första vecka på Örebro Universitet! Woho! I must say, DET ÄGER! Idag hade vi våran första laboration och jag ägde. Jag har varit så orolig för att vara sämst av alla (bad habit) men det känns sjukt bra. Eftersom att jag läser om saker jag är intresserad av blir det så kul!

Just nu sitter jag och läser the world's greatest love quotes. Det är fint (skulle dock vara finare om inte sandra lyssnade på När Jag Går Ner samtidigt. Moodkiller).

'Tis better to have loved and lost than never to have loved at all

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0