WITH SUCH CONFUSIONS DON'T IT MAKE YOU WANNA SCREAM

Egentligen har jag ingen anledning att blogga överhuvudtaget nuförtiden. Är fruktansvärt oinspirerad och jag gissar att de flesta finner mig fruktansvärt oinspirerande, but I'll do it anyway! Igår kom min födelsedagspresent från pappa på posten! Ett par mörkbruna docs, yeeeeeeeeeeeey <3 I'm in love!

Innan det spenderade jag några timmar på universitetet med Michelle och Michelle. Jag kom en halvtimme för tidigt som vanligt (busstiderna är inte till min fördel) och när vi väl kom igång fick vi inget gjort. Tänk att det är roligare att prata om snygga människor, resor och filmer än coca-cola zero. Sedär!



(mobilbilder... suck)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0