I'm panting and aching and I don't know why.

 
Härmar min favorit-bloggare Elsa Billgren och gör en liten lista över saker ni kanske inte visste om mig och mitt liv. Here we go. 
 
- Jag har aldrig haft en riktigt pojk- eller flickvän. Jag har varit intresserad av människor och dejtat en del men har aldrig velat bli ett men en annan... Har dessutom aldrig varit kär. 
 
- Det land i världen som jag har minst lust att besöka är Australien. 
 
- Det land i världen som jag har mest lust att besöka är Ryssland. 
 
- Jag har plastikopererat mig. Tror dock inte det räknas direkt men det utfördes av en plastikkirurg haha. Jag skar bort ett födelsemärke (storlek cirka en liten knytnäve) på baksidan av låtet för ett antal år sedan och fick gå runt med bandage samt skippa idrotten (score på den tiden). 
 
- Jag känner för det mesta aldrig igen människor som inte har ett väldigt speciellt utseende. När jag ska gå ut med beställningar på jobbet måste jag anteckna vad för kläder personen i fråga har på sig. 
 
- Trodde på lågstadiet och dagis osv att jag var jordens smartaste människa. Jag var duktig på engelska och väldigt allmänbildad för min ålder. Det gick över dock och nu för tiden känner jag mig mest korkad. 
 
- På tal om korkad. Min svaga punkt, alltså om någon kommenterar om detta osv så tar det väldigt hårt, är min intelligens. Jag hatar att känna mig korkad. Jag vet att jag är smart men känner mig ofta underlägsen och dålig i diskussioner osv. 
 
- Jag äter koffeinpiller om jag känner mig trött på jobbet. Fruktansvärt dålig vana men jag vill hellre prestera bra på jobbet och jag hatar kaffe. 
 
- Jag har inte varit intresserad av någon på riktigt sedan etta på gymnasiet. 
 
- Jag drömmer om att en dag bli bröllopsplanerare. Ler lite för mig själv bara av att tänka tanken. 
 
- En av de få människorna som jag umgås mycket med nu för tiden åker till Indien i början av Januari och jag kommer inte få träffa henne förrän i slutet av april. Detta gör mig mycket ledsen och ensam. 
 

Kommentarer
Postat av: hanna

åhhhhhh älskar din blogg!

2012-12-22 @ 04:01:30
URL: http://rothis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0