THE FIRST TIME EVER I SAW YOUR FACE I THOUGHT THE SUN ROSE IN YOUR EYES

Fina Matilda påminde mig om att jag inte har lagt ut någon bild på min "tatuering" än. haha. Så here you go! En skabbig, sne instagrammare men bättre än inget. Tror ni kan se den.. eller? jo annars är ni blinda. Ja.



Resten av livet då? Jovars, det rullar på. Gnisslar tänder, stressar sönder, har torra och spruckna händer, har tenta imorgon, hade tenta i tisdags, osvosv ... MEN instagram har äntligen kommit till Android. Positivt (Y). OCH jag har bestämt mig för att åka på en "liten" resa i juni. Vart säger jag inte än. det får ni veta på tisdag då allt förhoppningsvis är klart. Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0