MAYBE WE COULD FIND NEW WAYS TO FALL APART

Igår gick jag upp okristligt tidigt för att hinna med min "morgonrutin" innan vi var tvungna att åka till Vivalla(nu undrar ni vad min morgonrutin är och det får ni fortsätta undra MAHhahahah...). Jag, mamma, moster och kusin hade två bord på loppisen som hålls varje lördag någonstans vid vivalla (har ingen aning om vad det heter). Där stog vi fram till klockan tre och tjänade fett med stålar hööh. Nu är jag en rik bitch. typ. Jag sålde en del av mina gamla kläder, filmer, skivor, mm. Hatade när folk prutade. Sålde en gammal väska som jag jämt hade på konserter och älskade för 20kr. blö.



Senare träffade jag Kim och åt på Spicy Hot för att senare gå på amerikansk fotboll på Behrn arena. Yäääää! Har aldrig sett amerikansk fotboll förut och Johan i våran klass gav oss gratisbiljetter. festligt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0