I JUST SMILE CAUSE TRUE LOVE DOESN'T GO OUT OF STYLE

Jag är en sån där människa som inte bara kan titta på TV. Jag blir otroligt rastlös. Så därför tänkte jag ge er en rundvisning i min väska medan jag kollar på Gossip Girl.
Detta är alltså det jag alltid har i min väska. iPod, mobil och nycklar har jag i fickorna på jackan.



- Ett gammalt presentkort på bio som jag har typ 85 kronor på och som jag fick i julklapp av morfar.
- Ett par Ray Ban Clubmaster med fodral.
- Plånbok.
- Överstrykningspenna.
- Kalender (för att hålla koll på mig själv men även för att kolla på snygga människor som jag har dekorerat den med.. heh).
- Flux tuggummin.
- Försvarets hudsalva.
- Busskort.
- Klisterlappar (har ingen aning om vad de kallas) till pluggandet.
- Pass.
- Vantar.



Väskan är från Asos förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0