I DON'T KNOW WHY I LIKE IT.. I JUST DO

I'mma let y'all in on a little secret.. jag sov inte inatt. Orsak okänd. Inte så skandalöst kanske men det resulterade i en övertaggad/zombie-dag. Ganska förväntat. Jag började dagen med att duscha och kolla på Glee klockan sex på morgonen och sen strosade jag runt i lägenheten fram till jag skulle till skolan 7 timmar senare. När jag kom hem från skolan var det dock riktigt fint eftersom att jag hittade två paket som låg och väntade på mig! Min klocka från Asos och min Starkid Space Tour Dvd. Yeeeeey. Livet är lite ljusare just nu alltså. Plus för att fira så köpte jag coca cola light. Alltså, livet känns fint.



(Älskar Ann Arbour T-shirt Company. Så mysiga)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0